Retouren

RETOUREN

Wij vinden het erg belangrijk dat je blij bent met je aankoop! Mocht je je toch bedenken, dan kun je binnen 14 dagen je ongebruikte aankoop retourneren. Volg hiervoor onderstaande stappen nauwkeurig op. Wanneer wij het pakket in goede staat hebben ontvangen, nemen wij per mail of telefonisch contact met je op waarna wij het bedrag terugstorten.

HOE KAN IK EEN BESTELLING RETOURNEREN?

Er is een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan dan alleen ongebruikt geretourneerd worden en de retourkosten zijn voor eigen rekening. Producten dienen in een deugdelijke verpakking en in onbeschadigde staat geretourneerd te worden. Gebruik indien mogelijk de oorspronkelijke verzendverpakking.
Mocht je een bestelling willen retourneren, dan vragen we je onderstaande 2 stappen te nemen:

  1. Breng ons op de hoogte

    Voor een spoedige verwerking van je retournering is het van belang dat je even contact met ons opneemt, wanneer je het pakket naar ons verstuurt. Indien mogelijk horen we graag waarom je niet tevreden bent en afziet van je bestelling, zodat we dit wellicht voor jou en/of andere klanten in de toekomst kunnen voorkomen. Heb je niet met Paypal, Creditcard of Klarna betaald? Vermeld dan ook naam en IBAN (bankrekeningnummer) voor de terugbetaling.

  2. Voeg ordernummer en productnummer(s) bij

    Verpak je retour(en) goed gesloten en goed beschermd in, bij voorkeur in de originele verpakking. Zorg dat het ordernummer en de productnummers op een briefje bijgevoegd zijn.

  3. Stuur dan het pakket naar het volgende adres:

    RETOUREN Supernaturals.nl
    Borchwerf 5
    4704 RG Roosendaal
    Nederland

WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Wanneer de retour door ons ontvangen is nemen contact met je op. Hierna betalen wij de afzonderlijke producten of het volledige aankoopbedrag (indien hele order geretourneerd) binnen 7 dagen terug. Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier (zie einde algemene voorwaarden). Voor de terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat voor de bestelling is gebruikt, tenzij we een bankrekeningnummer van je hebben ontvangen.

WAT ALS IK EEN KLACHT HEB?

Indien het product niet naar behoren was of de verpakking is beschadigd zal in overleg een vervangend exemplaar worden verstuurd of de aankoop worden gecrediteerd. Afhankelijk van de situatie zal worden gevraagd het product te retourneren of te fotograferen. Lees hieronder meer over de afwikkeling van klachten.


KLACHTEN

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Onze collega's van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens vind je op onze contactpagina. Na ontvangst van je bericht ontvangt je van ons een bevestiging van ontvangst van de mail.

Wij zullen de klacht uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar we zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

0 producten

Er zijn momenteel geen producten in deze collectie.